Monday, June 23, 2008

Jeg har blitt tagget!

Av Carina

Her er oppgaven:"Plukk opp nærmeste bok, og åpne på side 123. Finn den femte setningen og publiser de følgende tre setningene. Tagg fem personer og skriv hvem som tagget deg"

Boken jeg "plukket" var "Under appelsintreet" av Odd Eidem.

Side 123 og femte setning......: "Dette er naturligvis ingen merkelig bygdediktning, jeg er ingen Hans Aanrud. Men skal det mye litterær begavelse til for å innbille seg at det er nokså mange tusen trønderske bondefjes som snudde seg mot radioen da den forleden morgen kunngjorde at verdenspolitikken var kommet til Trøndelag?" (Er dette verdens lengste setning tro?)
Siste kommer her: "De glodde vel vantro mot røsten?"

Dette er en bok jeg må innrømme jeg aldri har lest.....:)

Da skal jeg tagge 5 personer og jeg velger disse:

Kristin

Linda

Kjersti

Kristina

Anette

1 comments:

Salte said...

Hei du snuppa - jeg har blitt tagget tidligere ;) hehe - men jeg er i ferd med å tagge deg nå - måtte bare inn for å hente url :)